طب چینی می تواند بیماری مزمن کلیه درمان های شش مرحله
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی می تواند بیماری مزمن کلیه درمان های شش مرحله

طب چینی می تواند به بیماری مزمن کلیه های شش مرحله درمان، زیر برخی از جزئیات در مورد آن، به امید آن می تواند به شما کمک کند می دانم که در مورد طب چینی روشن است.
1. تشخیص ایمنی
شما می دانید سطح آنتی بادی ها و مقدار و موقعیت انواع سموم از فردی به فرد دیگر متفاوت است. ما همچنین باید به درجه شدت خسارت گلومرولی و لوله می دانم. بنابراین، برخی از آزمایشات باید برای هدایت درمان انجام شود.
2. انسداد ایمنی
استفاده از داروهای سرکوب کننده ایمنی علمی خواهد شد واکنش های التهابی ایمنی غیر طبیعی در کلیه کاملا تحت کنترل را طوری که برای جلوگیری خسارت بیشتر به سلول های کلیوی و بافت.
3. تحمل ایمنی
دادن دوز کمی از داروهای سرکوب کننده ایمنی به طور منظم می تواند عود بیماری جلوگیری می کند. این به ما اجازه بدن ما این واقعیت است که پیچیده ایمنی در کلیه و آنتی بادی های متوقف خواهد شد به طور موقت حمله آنها وجود دارد را بپذیرید.
4. مقررات ایمنی
میکرو چینی پزشکی می تواند گردش خون را تقویت و حذف استاز خون در نتیجه افزایش جریان خون در کلیه ها. مواد ویژه ای در طب چینی با پیچیده ایمنی ترکیب شده و آن را خارج از بدن از طریق گردش خون.
5. حفاظت ایمنی
برای سلول ها و بافت های ذاتی آسیب دیده و باقی مانده، ما باید به آنها را تعمیر و بازیابی عملکرد کلیه است. مصرف گلوکوکورتیکوئید و خوراکی داروهای چینی خواهد نقش کلیدی در این مرحله بازی کند. مواد فعال در طب میکرو چینی می تواند سیستم ایمنی بدن را تنظیم و بهبود توانایی خودبازسازی از بدن است.
6. ترخیص کالا از گمرک ایمنی
در واقع این مرحله اجرا می شود از طریق بالا پنج مرحله. جذب ایمنی موثر می تواند در بدن حذف چیزهای سمی و کنترل این بیماری در یک زمان کوتاه به طوری که ما می توانید زمان بیشتری را برای تعمیر کلیه تلاش. تنها با کنترل پیشرفت مداوم از این بیماری می تواند ما تعمیر کلیه خود را به عنوان نرمال و بیماری کلیه خود را نمی خواهد عود بفروش.
اگر می خواهید سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی شما می توانید به ما پیام بگذارید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: